close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • GOSPODARKA

  • 12 października 2017

    W ramach Dni Polskiego Designu w Kopenhadze odbyła się także promocja polskiej żywności. Swoją ofertę zaprezentowały m.in. zainteresowane wejściem na duński rynek firmy Tymbark i Grycan.

    Przedstawiciele firm Grycan i Tymbark mieli m.in. okazję odbyć spotkania z potencjalnymi kontrahentami, w tym reprezentantami duńskich sieci dystrybucyjnych, Dansk Supermarked i COOP. Uczestniczyli także w zorganizowanych przez Ambasadę RP szkoleniach nt. specyfiki duńskiego rynku, w szczególności sektora spożywczego. Zarówno Tymbark, jak i Grycan promowały swoje produkty podczas inauguracji wystawy Polish Design Island oraz w ramach Dni Otwartych w Ambasadzie RP w Kopenhadze w dniach 10-15 października br.

     

    „Prężne polskie marki coraz bardziej interesują się rynkiem duńskim, który stanowi swego rodzaju bramę do Skandynawii. Choć trudno na tym rynku zaistnieć, wiemy, że Duńczycy są z reguły lojalnym i wdzięcznym klientem, o którego niewątpliwie warto zabiegać. Jestem szczególnie usatysfakcjonowana, że Tymbark i Grycan firmy o długich tradycjach i dużym potencjalezdecydowały się na zaprezentowanie swoich produktów duńskim konsumentom”podkreśliła Ambasador Henryka Mościcka-Dendys podczas uroczystego otwarcia Dni Polskich.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: